Project Duurzaam ondernemen rePACE Verpakkingsafval is een groeiend probleem in de EU, met gemiddeld 177,9 kg per inwoner. België heeft een recyclagepercentage ...
Project Digitale beleving MediaGenie De onstuitbare opkomst van generatieve kunstmatige intelligentie (AI) luidt een nieuw tijdperk in voor creativiteit. Met het ...
Project Duurzaam ondernemen Size Zero Waste De mode-industrie is één van de meest vervuilende ter wereld en modebedrijven staan meer dan ooit onder druk om duurzaam te ...
Project Duurzaam ondernemen Infinitex De huidige snelheid van de kledingindustrie en het consumptiepatroon dat daarmee gepaard gaat zorgt ervoor dat onze kleding ...
Project Digitale beleving CampusLab Met CampusLab gaan we samen met jongeren aan de slag om oplossingen te bedenken en te testen, als antwoord op alledaagse en ...
Project Duurzaam ondernemen Modemonitor De mode-industrie is één van de meest vervuilende ter wereld en modebedrijven staan meer dan ooit onder druk om duurzaam te ...
Project Toegepaste AI UNTAPPED Hoe kan je je doelpubliek efficiënt en effectief bereiken met kwaliteitsinhoud over verschillende mediakanalen heen? Het ...
Project Duurzaam ondernemen In de mode: Work @ Future Fashion Om te evolueren naar een circulaire economie moeten we onze arbeidsmarkt anders organiseren. Het project ‘In de mode’ wil de ...
Project Duurzaam ondernemen Circulaire Hub Mechelen Met de Circulaire Hub bouwen we samen met Stad Mechelen een sociaal-circulaire economie uit binnen de regio Mechelen. Via ...
Project Digitale beleving Smart Retail Area Klanten verwachten steeds meer beleving als ze een winkel bezoeken. Samen met de Stad Antwerpen willen we via het project ...
Project Digitale beleving Neuromarketing Hoe kan neuromarketing de impact van marketing en reclame versterken?
Project Assessment & interventie MindTour Cultureel erfgoed (met speciale aandacht voor musea) toegankelijker maken voor personen met mentale beperkingen.