Project Algoritmeontwikkeling en AI StressTRACS Het monitoren van stress met commerciële wearables en zelfrapportage bij een studenten- en personeelspopulatie van de ...
Project Digitale beleving MediaGenie De onstuitbare opkomst van generatieve kunstmatige intelligentie (AI) luidt een nieuw tijdperk in voor creativiteit. Met het ...
Project Psychologie en technologie Carewear Dit project wil data van draagbare technologie (wearables) inzetten om meer inzicht te krijgen in fysiologische responsen gelinkt aan mentaal welzijn
Project Digitale beleving CampusLab Met CampusLab gaan we samen met jongeren aan de slag om oplossingen te bedenken en te testen, als antwoord op alledaagse en ...
Project XR XR.net Thomas More is een voorloper in Vlaanderen in het gebruik van XR-technologie binnen opleidingen. XR staat voor extended ...
Project XR XR in onderwijs Dit project kadert in het Vlaamse actieplan Extended Reality (XR) in de 2e en 3e graad van het beroeps- en technisch ...
Project XR Augmented Customer Involvement (ACI) Met dit onderzoeks- en innovatieproject ondersteunen we ondernemingen bij het werven en binden van klanten (B2B en B2C) door ...
Project Toegepaste AI UNTAPPED Hoe kan je je doelpubliek efficiënt en effectief bereiken met kwaliteitsinhoud over verschillende mediakanalen heen? Het ...
Project Digitale beleving Smart Retail Area Klanten verwachten steeds meer beleving als ze een winkel bezoeken. Samen met de Stad Antwerpen willen we via het project ...
Project XR Presence Hoe kunnen de Vlaamse mediabedrijven zich het best voorbereiden op de metaverse en virtuele werelden?
Project Digitale beleving Neuromarketing Hoe kan neuromarketing de impact van marketing en reclame versterken?