BMW customer experience

van de opleiding navorming More seminars

Locatie: Mechelen -Campus De Vest

Tijdens dit avondseminarie neemt Dominique jullie mee in de wondere wereld van de klant, of is het de wondere wereld van hoe jij de klant benadert, of is het de wondere wereld van hoe je vandaag klanten perfect kan verliezen? Voorbeelden van hoe het niet moet en hoe je een turn-around moet bewerkstelligen zullen de avond doorspekken. De cruciale factor: jij! Elke professional heeft een unieke opdracht.

Daar ligt de klemtoon: hoe kan jij met de zo vele concurrenten voor “jouw” functie, dat verschil maken? Hoe kan jij meer dan wie ook de ambassadeur zijn van jouw merk, jouw bedrijf, jouw product, jezelf? De klant is veeleisend, de klant is geïnformeerd, de klant weet zo veel dat straks de veelbesproken robots en AI de taak kunnen overnemen! Of toch niet ? Blijft er voor elkeen een uitdaging die alleen jij kan invullen? Ben jij die unieke X-factor waar elke bedrijf naar op zoek is? Studeer je dan wel de juiste richting?  Hoe kom jij in die “champions league” om de klant de juiste voorzet geven? Wat is die wereld van morgen en welke krachten zullen er spelen. De beroepswereld wacht op de beste krachten. Ben jij “business”smart?

Samen met Dominique gaan we op zoek naar antwoorden die niet alleen van hem zullen komen. Hij gaat graag de dialoog aan want elke idee moet de kans krijgen deze avond te verrijken.

Spreker

Dominique Frantzen | Business Mentor

Zijn passies hebben hem overal heen geleid behalve in een rechte logische lijn na zijn studiekeuze. Als Master in de Communicatiewetenschappen (KULeuven) ambieerde hij een job in de reclame- of journalistieke wereld. Meer dan 25 jaar later heeft hij een boeiend, uitdagend en leerrijk parcours afgelegd bij (meestal) dynamische bedrijven met elk hun unieke cultuur /klantengroep/ distributie/ sterktes & zwaktes/marketingaanpak, heeft hij inspirerende mensen ontmoet en heeft hij, met enthousiasme en veel energie, het beste van zichzelf gegeven.

Bovenal heeft hij vooral uit dit alles vele levenslessen en (business)wijsheden getrokken. Dat blijvend leren uit elke ervaring zit hem in het bloed en nieuwe uitdagingen zijn een zegen voor deze man. Zo besloot hij enkele jaren geleden om aan zijn “give back” time te beginnen. Enerzijds doet hij dit binnen de wereld van BMW als business mentor met een unieke aanpak, anderzijds wil hij, als Lector professionalisering aan de AP Hogeschool te Antwerpen, ook daar gedreven jongeren begeesteren. Zijn slagzin “Helping you to prepare your future” zegt veel. Hij wil meehelpen maar de voorzet hoort te komen vanuit de eigen passie van elke individuele persoon. Daar ligt de sleutel tot werkelijk succes.

Deelnameprijs

  • Thomas More-studenten Bedrijfsmanagement: semestertarief
  • Voor alle andere Thomas More studenten: €10
  • Alumni 2013 - 2017: €20

Praktisch

Datum & tijdstip | Maandag 26 februari 2018, 18.00 - 20.00u
Locatie |Thomas More, Campus De Vest, Zandpoortvest 60, 2800 Mechelen (aula 2)
Inschrijven | Schrijf je in via deze link

Scroll naar beneden voor meer info

Kom kennismaken

De stap naar het hoger onderwijs is een stap vol verwachtingen. En jij wil natuurlijk de beste keuze maken. Kom daarom ontdekken, twijfelen, vergelijken en beleven tijdens een van onze vele infomomenten! #expectmore

10 maart
Zaterdag 10u - 16u
21 april
Zaterdag 10u - 14u
5 september
Woensdag 18u - 21u