Kaat De Ridder is onderzoeker toerisme en docent, met een passie voor cultuur en erfgoed en de beleving ervan binnen toeristische ervaringen.
Sinds 2019 is Sarah Talboom (MSc Communicatiewetenschappen) verbonden aan Thomas More Hogeschool. Vandaag is zij coördinator van de onderzoekslijn Effectieve Communicatie. Haar expertise ligt in het domein van inclusieve communicatie.
Sven is als business developer, onderzoeker en docent gepassioneerd op zoek naar samenwerking rond thema’s binnen duurzaam ondernemen en digitale innovatie. Contacteer hem gerust als je wil ontdekken hoe we kunnen samenwerken.
Stefano Beccaletto is XR Developer & Researcher. He has an MSc degree in Computer Science, specialized in Computer Graphics. Most of his experience lays in Computational Geometry and the design and development of end-user applications.
Lizzy Bleumers is gebruikersonderzoeker sinds 2008. Zo kan ze haar nieuwsgierigheid botvieren in nieuwe digitale technologie en hoe we hiermee omgaan, en inzetten voor betere digitale toepassingen in media, entertainment en educatie.
Carl onderzoekt hoe XR effectief kan worden ingezet voor leren en trainen. Centraal staan evidence-informed ontwerp, co-creatie en digitale transformation.
Marijke is sinds 2020 coördinator is voor de onderzoekslijnen ‘datagedreven ondernemen’ en ‘duurzame groei’. Haar expertise ligt in gebruikers- en business onderzoek bij dataprojecten en co-creatietrajecten binnen de circulaire economie.
Steven De Hertogh is docent en onderzoeker gespecialiseerd in business model innovatie en digitale transformatie in media & entertainment business en andere creatieve sectoren.
Joeri Dehouwer is onderzoeker Digital Media Experiences met een passie voor game design, creativiteit, co-creatie en trendwatching. De toekomst is er al, je moet hem alleen leren zien!
Fien Demarest is een junior onderzoeker. Ze draagt voornamelijk bij aan projecten binnen de onderzoekslijn circulair ondernemen, waaronder INFINITEX en Size Zero Waste, die zich specifiek richten op de retailsector en circulaire businessmodellen.
Eric Goubin is sinds 1997 onderzoeker bij Thomas More en heeft zich in de loop der jaren gespecialiseerd in inclusieve communicatie en communicatiemanagement bij social-profitorganisaties en de overheid.
Leen Haesaert is docent en onderzoeker met een brede expertise in laagdrempelige, inclusieve en visualiserende communicatie. Ze is de trekker in Vlaanderen met haar trainingen over gezondheidsvaardigheden.
Ruben Kimpen werkt reeds vijftien jaar als regisseur en (3D)graficus voor verschillende productiehuizen, architectenbureaus en bouwpromotoren. Hij volgt alle technologische ontwikkelingen rond 3D en XR op de voet.Â
Bruno Koninckx is projectleider voor praktijkgerichte onderzoeksprojecten binnen digitale innovatie en business developer.
Michelle Lenaerts werkt sinds 2000 voor Thomas More Mechelen waar zij zich als onderzoeker specialiseerde in kwantitatieve data-analyse, survey design en datavisualisatie.
Daniëlle Raeijmaekers is sinds enkele jaren onderzoeker bij de expertisecel Duurzaam Ondernemen en Digitaal Innoveren.
Jolien is sinds 2023 onderzoeker bij het expertisecentrum Duurzaam Ondernemen en Digitale Innovatie. Zij is gepassioneerd door circulaire economie, is projectleider van INFINITEX en zal ook praktisch onderzoek doen rond circulaire businessmodellen.
Opleidingsmanager & onderzoeker aan de Thomas More hogeschool en professioneel trainer. Auteur van 'How To Story' over de bouwstenen van storytelling en ‘Be The Story’ rond transmedia storytelling.
Marco Scholtz is senior onderzoeker in Innovative Tourism. Momenteel focust hij op cultureel erfgoedtoerisme en toeristische toegankelijkheid. Hij is ook docent voor de vakken 'Tourism Research' en 'Tourism Destinations'.
Karen Smet is sinds 2005 onderzoeker bij het expertisecentrum Duurzaam Ondernemen en Digitale Innovatie. Strategische communicatie en duurzaamheidscommunicatie zijn haar onderzoeksdomeinen.
Anne Smits is onderzoeker bij het expertisecentrum Duurzaam Ondernemen en Digitale Innovatie. Haar ervaring situeert zich op het domein van digitale productontwikkeling, User Experience en gebruikersonderzoek en dit zowel in een B2B als B2C context.
Bij Thomas More ben ik trekker van 2 onderzoeksprojecten:
1) Size Zero Waste
2) In Fashion
Vicky Steylaerts is onderzoeker gespecialiseerd in zowel academisch als praktijkgericht onderzoek.
Janet is een ervaren communicatieonderzoeker met een passie voor overheids- en duurzaamheidscommunicatie. Zij is vooral bedreven in kwantitatieve onderzoeksmethodes. Als oud-woordvoerder en communicatieadviseur kent zij de communicatiepraktijk.
Jelle ondersteunt meerdere onderzoeksprojecten bij de technische en financiële haalbaarheid van innovaties, met een focus op ROI en nieuwe verdienmodellen. Daarnaast gaat zijn interesse uit naar duurzaamheid en circulariteit in het bijzonder.
Dries is onderzoeker en developer. Binnen de onderzoeksprojecten gaat zijn interesse vooral uit naar de ‘technologische kant’. Momenteel is hij betrokken bij de projecten Presence, Neuromarkering en Experience Hub.
Tijdens zijn masteropleiding in de communicatiewetenschappen specialiseerde Ferre Vandervreken zich in media-onderzoek. Na tien jaar bij de studiedienst van de VRT komt hij nu het expertisecentrum Duurzaam Ondernemen en Digitale Innovatie versterken.
Ann Verlinden is sinds 2016 als onderzoeker verbonden aan het expertisecentrum Duurzaam Ondernemen en Digitale Innovatie. Binnen de onderzoekslijn Digital Storytelling focust zij op het onderzoek naar nieuwe vertelvormen.
Audrey is onderzoeker Digital Media Experiences. Momenteel legt ze zich toe op het in kaart brengen van de noden van de media- en audiovisuele sector m.b.t. innovatie en verdiept ze zich in de inzetbaarheid van verschillende neuromarketingtechnieken.
Tom is onderzoeker en docent. Hij zet zijn expertise over de mediasector in om samen met collega’s succesvolle onderzoeksprojecten op te zetten.
Ilke is onderzoeker Duurzaam Ondernemen. Op dit moment focust ze op projecten rond circulariteit in de mode- en meubelindustrie.