Marktonderzoek in 2020: the best of humans & machines

Vorming
Short Description

Ludovic is voorzitter van de beroepsfederatie CUBE (consumer understanding Belgium) en oprichter van Haystack Consulting. In dit gastcollege geeft hij een overzicht van de trends en evoluties in het vak van marktonderzoek en hoe technologie en het menselijk brein een perfecte aanvulling zijn om aan “forecasting” te doen.

 
Spreker
Ludovic Depoortere, Oprichter & Executive Chairman Haystack Consulting

Bijdrage
Student Business school Thomas More: via semestriële bijdrage 30€
Andere studenten: €10
Thomas More Alumni: gratis

Praktisch
Datum & startuur | 3 maart 2020, onthaal 17:45 - start seminarie 18:15 - verwachte einduur 19:30
Taal | Nederlands
Locatie | Thomas More, Campus De Vest, Zandpoortvest 60, 2800 Mechelen - aula 2
Inschrijving | Schrijf je in via deze link

03
maart
Dinsdag
18:15
19:30
aula 2
More.seminars@thomasmore.be
E