FutureProof 2050 | Chatbots, de stap naar persoonlijke dienstverlening

Lezing
Short Description

Ga jij later voor een bedrijf werken? Of start jij net als zelfstandige met een eigen bedrijf? Dan is klantenservice een zeer belangrijk aspect voor het succes van dit bedrijf. Met de nieuwste technologieën zijn er steeds meer mogelijkheden om die klantenservice naar een nog hoger niveau te tillen. In dit seminarie kom je meer te weten hoe je met een chatbot je klantenservice op en top kan maken. Alexander de Ruyter is specialist in het toepassen van deze technologieën en legt je graag alle tips en tricks uit! Dit is een interactief seminarie waar maar 20 studenten in worden toegelaten. Snel zijn is dus de boodschap!


Deze More Seminar wordt jullie aangeboden door eerstejaarsstudenten van Office Management binnen het project Job Factory: 'We design your future, you design your job!’

Spreker
Alexander de Ruiter is CEO van OBI4wan en heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van Customer Service. Na zijn studie economie begon hij zijn carrière in de VS. Alexander heeft een passie om organisaties te helpen en hun klantenservice naar een hoger niveau te tillen met behulp van de nieuwste technologieën: “Mijn passie is het continu blijven verbeteren van customer service-processen, door het combineren van technologie en menselijke interactie.” Alexander richt zich momenteel op de internationalisering van OBI4wan en het implementeren van kunstmatige intelligentie in alle productoplossingen.

Deelnameprijs
Studenten Business School Thomas More: via semestriële bijdrage 30€
Andere Thomas More studenten: €10
Thomas More Alumni: 20€

Praktisch
Datum & startuur | 19 mei 2021, online seminarie van 18:00-19:30
Locatie | Druk op het startuur op deze link en meld je aan met je studentennummer.  Gelieve op voorhand de Teams-app te downloaden.
Inschrijven | Volzet

19
mei
Woensdag
18:00
19:30
online seminarie