Project Digitale beleving MediaGenie De onstuitbare opkomst van generatieve kunstmatige intelligentie (AI) luidt een nieuw tijdperk in voor creativiteit. Met het ...
Project Digitale beleving CampusLab Met CampusLab gaan we samen met jongeren aan de slag om oplossingen te bedenken en te testen, als antwoord op alledaagse en ...
Project XR XR.net Thomas More is een voorloper in Vlaanderen in het gebruik van XR-technologie binnen opleidingen. XR staat voor extended ...
Project XR XR in onderwijs Dit project kadert in het Vlaamse actieplan Extended Reality (XR) in de 2e en 3e graad van het beroeps- en technisch ...
Project Embedded & ICT systems Lowcode Low-code platformen laten toe om via een vereenvoudigde ontwikkelomgeving (basis)productiviteits-applicaties te bouwen. Zo ...
Project XR Augmented Customer Involvement (ACI) Met dit onderzoeks- en innovatieproject ondersteunen we ondernemingen bij het werven en binden van klanten (B2B en B2C) door ...
Project Toegepaste AI UNTAPPED Hoe kan je je doelpubliek efficiënt en effectief bereiken met kwaliteitsinhoud over verschillende mediakanalen heen? Het ...
Project Embedded & ICT systems WiSLEEP In het project WiSLEEP onderzoeken en vergelijken we de mogelijkheden van de nieuwste standaarden en hardware voor draadloze ...
Project Digitale beleving Smart Retail Area Klanten verwachten steeds meer beleving als ze een winkel bezoeken. Samen met de Stad Antwerpen willen we via het project ...
Project XR Presence Hoe kunnen de Vlaamse mediabedrijven zich het best voorbereiden op de metaverse en virtuele werelden?
Project Digitale beleving Neuromarketing Hoe kan neuromarketing de impact van marketing en reclame versterken?
Project Assessment & interventie MindTour Cultureel erfgoed (met speciale aandacht voor musea) toegankelijker maken voor personen met mentale beperkingen.